
Kvalitu a efektivitu provedené SEO optimalizace lze následně měřit různými způsoby. Kritérií, které je třeba ověřit, je celá řada. Namátkou můžeme uvést například výskyt požadovaných klíčových slov v atributu title, správně použití sémantiky a členění textů, vhodně pojmenované obrázky s dobře vyplněnými atributy, hustotu a výskyt klíčových slov, odkazů, kotev apod.
Pro měření kvality SEO optimalizace rovněž využíváme různé analytické nástroje a aplikace. Jedním z nich je i analýza statistik návštěvnosti stránek prostřednictvím aplikace Google Analytics, nástroje Google Search Console, analýzy klikacích map a mnoha dalších nástrojů.
Zavolejte nebo napište, probereme detaily a společně najdeme nejlepší způsob řešení Vašich potřeb.
Kontakttvorba webových stránek, ppc-kampaně, sociální marketing, e-shop, SEO analýza, SEO optimalizace, přístupnost stránek, responzivní design