+420 605 236 723   info@vyrobawebu.cz

Pro reklamu na internetu jednoznačně preferuji tzv. PPC (pay-per-click) kampaně, které patří mezi nejefektivnější nástroje reklamy a propagace na internetu. PPC kampaně jsou založeny na principu kontextového vyhledávání a inzerce, která se zobrazuje jednak přímo v souvislosti s hledáním konkrétního výrazu ve vyhledávačích jako je např. Google nebo Seznam, tak i v jejich obsahové síti.

Pro vaši lepší představu, co přesně znamená pojem obsahová síť – předpokládejme, že jste například výrobce travních sekaček. Na serveru iDnes vyjde článek o travních sekačkách a vám, jelikož máte zadanou PPC reklamu v systému, se kterým server iDnes spolupracuje, se zobrazí reklama na konci tohoto článku.

Jedná se tedy o relevantní a správně cílenou reklamu (už sama skutečnost, že návštěvník tento článek čte, nebo daný výraz vyhledává, naznačuje, že ho tato problematika nějakým způsobem zajímá), nabízející konkrétní související výrobek nebo službu čtenáři článku.

PPC reklama je ve srovnání s klasickými reklamními formáty mnohem efektivnější, cílená a nepoměrně levnější.

Úplným protikladem k této formě reklamy jsou například bannerové reklamy nebo reklamy ve formě různých pop-up oken, která se objevují všem návštěvníkům serveru bez ohledu na jejich zájmy a potřeby a které navíc čtenáře ve většině případů spíše obtěžují, než aby přinesly kýžený výsledek.