Vytvoření PPC kampaně

dot_decor.png

Při vytvoření PPC kampaně je třeba si stanovit rozpočet a intenzitu čerpání prostředků v průběhu trvání kampaně, maximální cenu za proklik (CZP), rozsah kampaně (kolik bude reklamních sestav), rozsah poskytovatelů – Sklik, Google Ads (dříve Adwords), případně dalších

PPC kampaň – sestava – inzerát

Každá kampaň má v sobě tzv. reklamní sestavy, což jsou oblasti, na které cílí inzeráty, které jsou posledním dílkem při vytváření kampaní. Zjednodušeně lze říci, že reklamní sestavou rozumíme jedno téma inzerce, které tvoříme v rámci kampaně. Pokud firma nabízí více služeb, nebo více výrobků, lze pro každý z nich vytvořit samostatnou reklamní sestavu, z nichž každá obsahuje sadu inzerátů s vlastními klíčovými slovy.

Cena za vytvoření PPC kampaně se odvíjí od několika faktorů:

  • počtu požadovaných reklamních sestav (pro každý výrobek nebo službu je možné vytvořit jednu reklamí sestavu a vlastní sadu inzerátů)
  • počtu zvolených reklamních systémů (Sklik, Google Ads)
  • analýzy a návrhy vhodných klíčových slov pro konkrétní obchodní případ

Máte-li zájem o vytvoření takové kampaně, kontaktujte mne prosím zde →