Vytvoření PPC kampaně
Při vytvoření PPC kampaně je třeba si stanovit rozpočet a intenzitu čerpání prostředků v průběhu trvání kampaně, maximální cenu za proklik (CZP), rozsah kampaně (kolik bude reklamních sestav), rozsah poskytovatelů – Sklik, Google Ads (dříve Adwords), případně dalších
PPC kampaň – sestava – inzerát
Každá kampaň má v sobě tzv. reklamní sestavy, což jsou oblasti, na které cílí inzeráty, které jsou posledním dílkem při vytváření kampaní. Zjednodušeně lze říci, že reklamní sestavou rozumíme jedno téma inzerce, které tvoříme v rámci kampaně. Pokud firma nabízí více služeb, nebo více výrobků, lze pro každý z nich vytvořit samostatnou reklamní sestavu, z nichž každá obsahuje sadu inzerátů s vlastními klíčovými slovy.
Cena za vytvoření PPC kampaně se odvíjí od několika faktorů:
- počtu požadovaných reklamních sestav (pro každý výrobek nebo službu je možné vytvořit jednu reklamí sestavu a vlastní sadu inzerátů)
- počtu zvolených reklamních systémů (Sklik, Google Ads)
- analýzy a návrhy vhodných klíčových slov pro konkrétní obchodní případ
Máte-li zájem o vytvoření takové kampaně, kontaktujte mne prosím zde →