Proč mít vlastní webové stránky?

dot_decor.png

Důvodů proč si nechat vytvořit a mít vlastní webové stránky je mnoho. Nejpodstatnější z nich jsou:

Úspora nákladů na propagaci firmy

Zkuste si představit co musíte udělat proto, aby se o vás co nejvíce lidí – kolik letáků, billboardů, citylightů musíte nechat vytisknout a vylepit, kolik peněz musíte vynaložit za pronájem reklamních ploch (kde ve většině případů navíc reklama obtěžuje namísto toho, aby konkrétnímu člověku nabídla to, co opravdu potřebuje a hledá). A nyní tyto náklady porovnejte s náklady na výrobu kvalitních a dobře SEO-optimalizovaných webových stránek, na které se návštěvník dostane z přirozených výsledků vyhledávačů (pro vás zdarma) a právě proto, že službu nebo výrobek, který nabízíte právě VY, jej zajímá a hledá jej (a přitom jej od nákupu nebo poptávky dělí několik kliknutí myší).

Jaký je výsledek? Jednoznačně dojdeme k závěru, že úspora nákladů na prezentaci firmy, zboží, či služeb prostřednictvím vytvoření vlastních webových stránek a jejich provozu je velká.

Efektivní marketingový a distribuční kanál, nová pobočka vaší firmy a v poslední době snad i nutnost

Internet poskytuje ideální místo pro prezentaci firmy a jejích výrobků či služeb. Správným strukturováním obsahu poskytnete svým návštěvníkům/zákazníkům efektivním způsobem veškeré potřebné informace, které k danému výrobku nebo službě hledají. A nakonec umožníte zájemcům objednání vybraného zboží či služby přímo z pohodlí kanceláře nebo domova. Uvážíme-li, že internet v ČR v roce 2019 používalo již 81% Čechů starších 16 let a chytrý telefon má 70% z nich a toto číslo neustále roste (zdroj: publikace Českého statistického úřadu) a toto číslo neustále roste, dojdeme k závěru, že rozhodnutí, zda-li mít či nemít firemní webové stránky je více než zřejmé.

V době koronavirové krize a zejména lockdownu mohlo dokonce to, jestli firmy měly stránky, či e-shop, prostřednictvím kterého prodávaly své zboží, rozhodovat o jejich další existenci a přežití.

Kromě SEO optimalizace je určitě ke zvážení i nějaká forma reklamy, například PPC reklama.

Rychlost a flexibilita

Informace, které se rozhodnete na svých webových stránkách komunikovat, vidí vaši návštěvníci okamžitě po jejich publikaci, nedochází tedy ke zbytečným časovým prodlevám, typickým například pro tisk a distribuci informačních letáků – navíc se tak děje zcela zdarma. Díky použitému redakčnímu systému navíc můžete ušetřit i náklady za aktualizaci stránek externí firmou.

Nepřetržitá provozní doba

Spuštěním vaší webové prezentace získáte plnohodnotnou pobočku firmy, která funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a která navíc dokáže navíc obsloužit takřka neomezený počet zákazníků najednou.

Žádné regionální omezení

Internet nezná hranice a proto spuštěním internetových stránek ve více jazykových verzích automaticky překročíte hranice Vašeho státu a prezentujete své zboží nebo služby v zahraničí.

Úspora nákladů na tisk a distribuci firemních dokumentů

Váš web může kromě jiného sloužit jako místo pro uložení a sdílení firemních dokumentů (obchodních podmínek, reklamačního řádu, ceníků, manuálů, postupů, „nejčastějších dotazů“, apod.). Zároveň mohou webové stránky sloužit pro sdílení interních firemních dokumentů například v heslem chráněné části webu. Způsobů využití je i v tomto směru mnoho, vždy záleží na konkrétním oboru činnosti dané firmy.

Provádění vlastních průzkumů cílové skupiny

Vyhodnocováním statistik návštěvnosti, konverzí, používáním různých analytických nástrojů, anket nebo dotazníků ve formě formulářů můžete sami zjišťovat, o jaké služby či výrobky mají zákazníci největší zájem, jak jsou spokojeni s poskytovanými službami, co by chtěli v budoucnu změnit, doplnit, vylepšit, apod.

Možnost informování registrovaných návštěvníků o novinkách a akcích prostřednictvím e-mailového zpravodaje (Newsletter)

Jedním z mnoha rozšíření, které nabízím, je možnost informovat své zákazníky o novinkách a akcích prostřednictvím e-mailového Newsletteru, který máte možnost odesílat registrovaným zákazníkům přímo z prostředí redakčního systému. Za používání této služby neplatíte nic – odesílání je zcela zdarma. Druhou a propracovanější variantou je potom přejít na externí mailingový systém, který umožňuje ještě lepší správu adres, a má i vylepšené možnosti sledování úspěšnosti mailingu, důvodů nedoručení, odhlášení, a mnoho dalších.