Důvodů proč si nechat vytvořit a mít vlastní webové stránky je mnoho. Nejpodstatnější z nich jsou:
Úspora nákladů na propagaci firmy
Zkuste si představit co musíte udělat proto, aby se o vás co nejvíce lidí – kolik letáků, billboardů, citylightů musíte nechat vytisknout a vylepit, kolik peněz musíte vynaložit za pronájem reklamních ploch (kde ve většině případů navíc reklama obtěžuje namísto toho, aby konkrétnímu člověku nabídla to, co opravdu potřebuje a hledá). A nyní tyto náklady porovnejte s náklady na výrobu kvalitních a dobře SEO-optimalizovaných webových stránek, na které se návštěvník dostane z přirozených výsledků vyhledávačů (pro vás zdarma) a právě proto, že službu nebo výrobek, který nabízíte právě VY, jej zajímá a hledá jej (a přitom jej od nákupu nebo poptávky dělí několik kliknutí myší).
Jaký je výsledek? Jednoznačně dojdeme k závěru, že úspora nákladů na prezentaci firmy, zboží, či služeb prostřednictvím vytvoření vlastních webových stránek a jejich provozu je obrovská.
Nový marketingový a distribuční kanál, nová pobočka vaší firmy
Internet poskytuje ideální místo pro prezentaci firmy a jejích výrobků či služeb. Správným strukturováním obsahu poskytnete svým návštěvníkům/zákazníkům efektivním způsobem veškeré potřebné informace, které k danému výrobku nebo službě hledají. A nakonec umožníte zájemcům objednání vybraného zboží či služby přímo z pohodlí kanceláře nebo domova. Uvážíme-li, že internet v ČR používá více než 69% populace ve věku 10 a více let a toto číslo neustále roste, dojdeme k závěru, že rozhodnutí, zda-li mít či nemít firemní webové stránky je více než zřejmé.
Zdroj: NetMonitor 2013 a ČSÚ 2011
Vzorek obyvatel | Počet obyvatel |
---|---|
Populace v ČR 10+ bez přístupu k internetu | 2 900 000 |
Populace v ČR 10+ s přístupem k internetu | 6 500 000 |
Struktura obyvatel s přístupem k internetu
Věkové rozmezí | internetová populace 10+ (údaje jsou v tisících) | reálná populace 10+ (údaje jsou v tisících) |
---|---|---|
věk 10-14 | 433 | 453 |
věk 15-24 | 1 092 | 1 213 |
věk 25-34 | 1 365 | 1 569 |
věk 35-44 | 1 493 | 1 637 |
věk 45-54 | 1 009 | 1 355 |
věk 55+ | 1 114 | 3 191 |
Rychlost a flexibilita
Informace, které se rozhodnete na svých webových stránkách komunikovat, vidí vaši návštěvníci okamžitě po jejich publikaci, nedochází tedy ke zbytečným časovým prodlevám, typickým například pro tisk a distribuci informačních letáků – navíc se tak děje zcela zdarma. Díky použitému redakčnímu systému navíc můžete ušetřit i náklady za aktualizaci stránek externí firmou.
Nepřetržitá provozní doba
Spuštěním vaší webové prezentace získáte plnohodnotnou pobočku firmy, která funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a která navíc dokáže navíc obsloužit takřka neomezený počet zákazníků najednou.
Žádné regionální omezení
Internet nezná hranice a proto spuštěním internetových stránek ve více jazykových verzích automaticky překročíte hranice Vašeho státu a prezentujete své zboží nebo služby v zahraničí.
Úspora nákladů na tisk a distribuci firemních dokumentů
Váš web může kromě jiného sloužit jako místo pro uložení a sdílení firemních dokumentů (obchodních podmínek, reklamačního řádu, ceníků, manuálů, postupů, „nejčastějších dotazů“, apod.). Zároveň mohou webové stránky sloužit pro sdílení interních firemních dokumentů například v heslem chráněné části webu. Způsobů využití je i v tomto směru mnoho, vždy záleží na konkrétním oboru činnosti dané firmy.
Provádění vlastních průzkumů trhu
Vyhodnocováním statistik návštěvnosti, tvorbou anket nebo dotazníků ve formě formulářů můžete sami zjišťovat, o jaké služby či výrobky mají zákazníci největší zájem, jak jsou spokojeni s poskytovanými službami, co by chtěli v budoucnu změnit, doplnit, vylepšit, apod.
Možnost informování registrovaných návštěvníků o novinkách a akcích prostřednictvím e-mailového zpravodaje (Newsletter)
Jedním z mnoha rozšíření, které nabízíme, je možnost informovat své zákazníky o novinkách a akcích prostřednictvím e-mailového Newsletteru, který máte možnost odesílat registrovaným zákazníkům přímo z prostředí redakčního systému. Za používání této služby neplatíte nic – odesílání je zcela zdarma. Druhou a propracovanější variantou je potom přejít na externí mailingový systém, který umožňuje ještě lepší správu adres, a má i vylepšené možnosti sledování úspěšnosti mailingu, důvodů nedoručení, odhlášení, a mnoho dalších.